Це інтерактивна медіагра з елементами конкурсних змагань не тільки надає певні знання з історії медійної галузі, основ журналістики та її сучасного кросмедійного розвитку), а й розвиває медіакомпетентності (виготовлення телепродакшену, мовні та комунікаційні навички, робота в соцмережах тощо).
Мета проєкту ― залучити школярів до освоєння різних напрямів медіагалузі, надати можливість у команді та особисто продемонструвати теоретичні знання й практичні навички створення різноманітної медіапродукції.
Особливості:
– проходить у декілька турів (етапів): “Фотожурналістика”, “Інтернет-журналістика”, “Тележурналістика”, “Кореспондент”, “Блогер” та ін. ;
– гра формує комунікативні навички (командна робота по 5 чол. у команді);
– поєднує навчання (теорію) з практикою (грою);
– на кожний етап конкурсу запрошується експерт (або декілька фахівців відповідного напряму медіа) й проводить короткий майстер-клас (навчання);
– фахівець оголошує командам свої завдання для команд або їх складають організатори;
– команди виконують завдання й надсилають їх журі для оцінювання.
Традиційно улюбленим етапом гри є медіавікторина , яка створюється з використанням програм Kahoot! або Canva.
В кінці зустрічі переможці отримують спеціальні дипломи й призи.